بارون

man+to=ma

ببار بارون
ببار بارون
  دلم از زندگی خونه
   دیگه هر جای این دنیا
    برام مثله یه زندونه
     ببار بارون که دلگیرم
      ببار بارون که غمگینم
       خرابه حاله من امشب
        دارم از غصه می میرم
         ببار ای نم نم بارون
          ببار امشب دلم خسته است
           ببار امشب دلم تنگه
            همه درها به روم بسته است
             ببار ای ابر بارونی
              ببار رو گونه رو تر کن
               مثله بغض دل ابرها
                ببار این بغض پرپر کن
                 نه درسی از سر یاری
                  پناه خسته گی هام شد
                   نه فریاد هماوردی
                    غرور خلوت ما شد
                     نه دل گرمی به رویایی
                      که من هم بغض بارونم
                       نه امید به فردایی
                        که از فردا گریزونم
                        که از فردا گریزونم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:,ساعت13:14توسط aysa | |